Premis Apps&IoT for citizens 2018

L'objectiu d'aquests premis és promoure la creació de serveis i aplicacions que facin ús de dades obertes i internet de les coses, que utilitzin la plataforma d’actuadors i sensors SENTILO i que estiguin relacionades amb alguns dels àmbits d’actuació de la Diputació o dels municipis de la demarcació.

Es poden presentar les propostes fins al 12 d’octubre i el veredicte s'anunciarà en el marc del congrés Smart City Expo que se celebrarà a la Fira de Barcelona. L’import màxim dels premis és de 6.000 €, d’acord amb el repartiment establert a les bases del concurs

La Diputació de Barcelona considerarà aquells projectes d’interès públic que facilitin l’accés als serveis públics i contribueixin a desplegar solucions de ciutat intel·ligent als municipis.

Consulteu les normes del concurs Apps&Iot for citizens 2018 i animeu-vos a participar-hi!